ADMIN_BAR
Четвер, 21.11.2024, 14:13
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук

https://legalaid.gov.ua

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

https://www.unicef.org/ukraine/

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

Зорянська гімназія        Красноградської міської ради

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Красноградський інклюзивно-ресурсний центр

 

 

Що таке інклюзивна освіта?

Інклюзивна освіта дає можливість усім учняму повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.

Інклюзивне навчання— це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.

Інклюзивна освіта— це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ:

  • · Діти навчаються разом у звичайній школі.
  • Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
  • Діти отримують можливість жити разом з батьками.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
  • Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

Переваги для дітей без особливих потреб:

  • вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;
  • вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;
  • вчаться співробітництву;
  • вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

Переваги для родин:

  • Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.
  • Родини одержують підтримку з боку інших батьків.
  • Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.
  • Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

Переваги для вчителів та інших фахівців:

  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
  • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Інклюзія в нашому закладі означає розкриття кожного учня.

Посібник«Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків»

Розробку посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків» здійснено в рамках діяльності науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.

Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. Відповіді на запитання містять посилання на основні законодавчі та нормативно-правові документи, інші літературні джерела, а також коментарі, які можуть не співпадати із зазначеними першоджерелами. Ми робимо це для того, щоб читачі краще зрозуміли суть інклюзії, а також віримо, що краще розуміння цього процесу приведе до нових, покращених змін як у законодавстві, так і у практиці.

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с. ISBN 978-966-2432-33-6

Методичний посібник «Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребам» містить загальну інформацію про структуру індивідуальної програми розвитку, процес її створення, а також практичні приклади індивідуальних програм розвитку для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Посібник стане ще одним корисним ресурсом для педагогів, батьків та інших фахівців.

 

Ресурсний Центр з підтримки інклюзивної освіти КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти"

Цей блог створено з метою оприлюднення діяльності обласного Ресурсного Центру, забезпечення інформаційної підтримки розвитку інклюзивних процесів у закладах освіти Харківщини.


ЗОКРЕМА ВИ ЗНАЙДЕТЕ
Розміщено чинну нормативно-правову базу (НПБ) з окремих питань щодо інклюзивної освіти:
- документи з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
- документи, що унормовують освіту дітей з ООП у закладах спеціальної освіти;
- документи щодо організації та здійснення освіти дітей з ООП у закладах дошкільної освіти (інклюзивна освіта);
- документи щодо організації та здійснення освіти дітей з ООП у закладах загальної середньої освіти (інклюзивна освіта);
- документи з питань освіти дітей з ООП в закладах позашкільної освіти;
- нормативні акти щодо діяльності асистента учителя;
- нормативні акти щодо діяльності вчителів-дефектологів;
- нормативні акти з питань діяльності працівників психологічної служби;
- деякі нормативні акти та матеріали з питань реалізації Концепції НУШ

Нормативно-правові документи (всі), що регламентують освіту дітей з особливими освітніми потребами розміщено за посиланням

За цим посиланням розміщено перелік чинних нормативно-правових актів України з питань інклюзивної освіти.