Четвер, 25.04.2024, 02:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук

https://legalaid.gov.ua

Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

https://www.unicef.org/ukraine/

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

Зорянська гімназія        Красноградської міської ради

Головна » 2012 » Грудень » 22 » ОБЛАСНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ НОВОПРИЗНАЧЕНИХ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
23:23
ОБЛАСНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ НОВОПРИЗНАЧЕНИХ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

14 грудня 2012 року Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації та комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» за підтримки Харківського осередку Української асоціації корекційних педагогів провели обласний тематичний постійно діючий науково-методичний семінар для новопризначених заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів різних типів і форм власності, які мають стаж адміністративної роботи від 1-го до 2-х років.

Тема семінару: «Особливості науково-методичної діяльності новопризначеного заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу в умовах переходу від індивідуального навчання до інклюзивної освіти». У роботі науково-методичного семінару взяли участь 79 новопризначених заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів різних типів із 17 сільських районів, 3 міст обласного підпорядкування, 6 районів м. Харкова, 2 навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування. Учасників заходу ознайомлено зі змістом чинних нормативно-правових документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу для дітей з обмеженнями функціями життєдіяльності. Проаналізовано особливості здійснення навчально-виховного процесу для учнів, які потребують абілітації, з’ясовано етапи та особливості планування й здійснення організаційно-методичної роботи з учителями загальноосвітніх навчальних закладівв умовахпереходу від індивідуального навчання до інклюзивної освіти. Представлено досвід роботи адміністрації та педагогічного колективу Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 124 Харківської міської ради Харківської області з питань реабілітації учнів, які мають обмежені функції життєдіяльності, засобами освіти та їх соціальної інтеграції. На тренінговому занятті новопризначені заступники директорів з навчально-виховної роботи набули практичних навичок з питань «Інклюзивна компетентність педагога. Соціальна абілітація учнів, які потребують допомоги», розробили орієнтовну циклограму власної діяльності та навчання учнів в умовах переходу від індивідуального навчання до інклюзивної освіти. За результатами проведеного семінару заступники директорів знавчально-виховної роботи отримали відповіді на актуальні питання з інклюзивного навчання, організації методичної роботи з учителями в умовах навчання учнів, які мають обмеження у життєдіяльності, та співпраці з їх батьками. Усі учасники заходу отримали презентаційні та дидактичні матеріали для подальшої практичної роботи.


Переглядів: 427 | Додав: KrZZSO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: